tisdag, december 09, 2008

bröllopsplaner 1.0

att det skall vara så satans mycket man måste hålla koll på och klämma in i planeringe innan man kan gifta sig, det hade jag ingen som helst aning om. allt från layout på inbjudningskort, gästlistor, blommor, kläder, mat, alkohol, underkläder, kartor, sovplatser, tider, och teman. för att inte tala om plats, ringar, musik och eventuella band. jag är helt slutkörd och ändå känns det som om vi inte har kommit någonstans alls. datum: check (16 maj 2009) plats: check (ute på landet, mitt bardomshem) vigselförrättare: check se var det slut på avbockade punkter på listan som vi inte ens har sammanställt. jag vill gifta mig, jag ser fram emot det. hade jag fått bestämma så hade jag redan varit fru hofmann men det känns som ett jävla berg att bestiga och jag orkar inte riktigt ta tag i det.

4 kommentarer:

eli - söder om midnatt, c/o himmelen sa...

spännande men stressigt må jag tro! (och jag gillar idén med videung, frågan är om du får tag på det som sagt. lycka till!)

Aloha Riot sa...

tack. det ska nog inte vara ågra problem. hoppas jag. eller, det beror lite på är påsken infaller och sådär. vet du det? när det är påsk 2009?

hur är allt med dig?

eli - söder om midnatt, c/o himmelen sa...

har kollat i min jobbkalender, den säger 10-12 april. :)

allt med mig är okej, fast det är en smula stressigt. känns som en klyscha att stressa innan jul, samtidigt så gör man det. konstigt!

carina sa...

och nu är du äntligen fru hofmann!! PUSS