lördag, oktober 29, 2011

Glasgow Vs. Crime City Rollers

Idag är jag nervös. varför det undrar kanske du, jo det skall jag berätta! Idag boutar Crime City i Glasgow med ett mixat lag som vi i knivstaden kallar KOW-laget. Om sanningen skall fram så är det sjukt frustrerande att inte vara med.. men man kan inte få allt. Familjens ekonomi tillåter inte fler bortabouts och derbyresor i år, VM kommer att anstränga ekonomin redan som det är. Själv får jag nöja mig med träning på hemmaplan med resten av ligan och det är inte fy skam det heller! Idag kör vi tre timmars träning i Limhamn och imorgon kör vi scrimmage. Tjoho!


Jag önskar KOW-laget ett stort lycka till och oavsett hur matchen slutar så vill jag understryka hur stolt jag är över dem. En del boutar för första gången någonsin, andra har boutat tidigare men enbart på hemmaplan och en del har varit med sedan CCRs första bout - oavsett så ger de alltid sitt bästa på varje träning och är fantastiska derbyspelare och människor.  KOW-laget. Kom igen och krossa nu!

Ps. Jag är så jävla hedrad att få vara tränare i en liga som Crime City Rollers.

Inga kommentarer: