fredag, december 24, 2010

chemnitzer weihnachtsmarkt

Jag fotograferade massor, vi bad främmande människor att ta kort på oss när vi poserade utanför olika försäljningsstånd och vid hästarna, medeltidsmarknaden, det galna pariserhjulet och när vi pussades. Vi filmade W när han klappade hästarna och hans reaktioner på alla herrnhuter stjärnorna och inte förrän vi kom tillbaka till hotellet och skulle titta på alla bilder insåg vi att minneskortet suttit i datorn under hela dagen. Failure.

Jag ser lite lätt retarderad ut men det bjuder jag på, det är ju trots allt jul.

1 kommentar:

Morrica den glömska sa...

Du ser rätt glad ut, faktiskt. Stackars er, jag vet PRECIS hur det känns! Hur många gånger jag lyckats få med mig kameran, med laddat batteri och rätt minneskort i, till viktiga tillfällen går att räkna på ena handens tumme =(

Jag hoppas ni har stoppat i kortet i kameran nu?

GOD JUL på er alla!