torsdag, december 16, 2010

Day 14 – What you wore today


Idag har jag på mig tjockaste långkalsongerna, Hs jeans och en varm luvtröja och givetvis omatchade strumpor, det har jag nästan alltid. Också W då, när bilden togs satt han inte i sjalen, det gör han mest hela tiden annars, kruppen och febern gör honom till en klängig liten krabat. Vi spenderar dagen ute hos mamma och pappa, jag skall försöka plugga färdigt och H och pappa lagar vår bil inför Tysklandsresan. Det sista vi vill är att bli stående å¨autobahn i det utlovade snökaoset.

Tavlan som hänger ovanför mina föräldrars säng har varit en av mina favoriter sedan jag var barn. Den har en lugn och trygg inverkan på mig och jag hade gärna haft en liknande i vår lägenhet.

2 kommentarer:

Morrica sa...

Bärsjal FTW! Bästa investeringen jag gjorde inför småbarnsåren. Kör försiktigt nu, ni är viktiga alla tre *kram*

Aloha Riot sa...

Den är verkligen oumbärlig, eller dom snarare. barnvagnen är bra till att transportera saker i och när man skall handla mat men det är ungefär allt den duger till..