lördag, maj 12, 2012

Boutday in Berlin.

Berlin är lika fint mot mig som vanligt. Det är sommar här. Bladen är gröna och blommorna prunkande. Vi äter fantastisk vegnmat och dricker lagom bubblig öl. Idag är det boutdag. Allting känns bra och jag är redo. Mitt lag är redo och snart träffas vi för gemensam brunch innan vi ger oss iväg till Arenan. Det hr kommer attbli ett fnatastiskt bout.

Passar också på att önska mina kära vänner i STRD lycka till inför deras bout idag. Om du är i Stockholm och inte har någointing för dig så åk dit vet jag, jag lovar dig att du inte kommer att bli besviken. HAPPY BOUTDAY!



2 kommentarer:

Swede Hurt sa...

kram!

vi hann precis hem från vårat bout för att se första halvlek av erat - sedan fick vi tyvärr rusa! Men vi hejjade på er! Bra spelat!
Jag saknar att spela med dig!

Aloha Riot sa...

Jag hann av förklarliga skäl inte se någonting alls av ert bout men av poängen att döma så antar jag att ni spelade fint tillsammans!