torsdag, maj 10, 2012

Igenkänningsfaktor? Japp!


Igenkänninsgfaktorn på den här? Hög till ganska hög.? Skojar du?  Den är skyhög. Det där dåliga samvetet, alltid närvarande? Ja. Att balansera rollerderbylivet med familjelivet är inte alltid det lättaste och hur en än gör så är det alltid någon som blir besviken. Ibland (läs alltid) önskar jag att mina dygn hade 36 timmar, eller att jag inte skulle behöva arbeta heltid. Då hade jag hunnit med lite mer, den saken är säker. Sommarens träningstider är klara, nästa möte doodlat, lineupsen igenomkollade inför helgens bout (Vår kära kapten Muffa är en av de bästa jag vet på att skriva lineups!), helmet pantiesarna är framlagda och peppen är skyhög. Nu är det bara packning och lite städning som återstår innan jag är redo för Berlin!

Bilden hittade jag på facebook, jag kommer tyvärr inte ihåg vem det är som ritat den, om du vet får du gärna skrika till. Credden skall såklart gå till konstnären.

2 kommentarer:

stina sa...

shit vad skönt att hitta någon som bloggar om det man själv upplever! I'm here to stay man!

Aloha Riot sa...

det finns en del av oss i svergie, derbymorsor, ännu fler i usa och alla av oss verkar brottas med ungefär samma sak. om du inte är med i strollerderby moms på facebook så kan jag rekommendera det varmt!