söndag, maj 06, 2012

Crime City Love

På vilket sätt vore det mer passande att fira roller derbyns dag än att spela in det allra sista till dokumentären Crime City Love? Nä just det. Inte många. Det skulle väl vara att bouta eller så men det får vänta till nästa helg.

Idag har vi alltså filmat de sista bitarna till Klaras dokumentär Crime City Love. Jag, Fenix, Bobicat och Bitterfit har rullat runt i blackboxen i lite mer än fem timmar och jag är helt övertygad om att bilderna blev fantastiska.

Avslutade kvällen med familjehäng och jag och H tittade nyss färdigt på The girl with the dragon tattoo som tyvärr i te var något annat än en ren och skär besvikelse. Nu är det hundpromenad som gäller och sen sängen. Imorgon är det en derbyfi söndag - kan inte komma ihpg när jag hade det senast. Vi skall vi ut till landet och innan dess skall jag lägga sommarens träningsachema.

Inga kommentarer: