tisdag, februari 01, 2011

Träningsläger

Vet ni?! Klart ni inte vet. Om mindre än två veckor så drar jag till Berlin. Jag, utan H, utan W tillsammans med mina underbara lagkamrater. Jag är nervös för att åka, det är jag. Nervös över att träffa så många nya människor, över att rulla där, över att åka med människor jag inte känner så bra och jag oroar mig lite för mjölkstockning och om detta blir slutet på amningen men fan vad fett det skall bli. Men fan vad jag ser fram emot det, en helg full av min nya passion roller derby, en helg där jag är jag, inte mamma,.. Tänk att jag faktiskt gör det här! Jag vågar åka på träningsläger till Berlin för att rulla med Berlin Bombshells, jag är så jävla stolt och peppad! Jag kan göra precis allt jag drömmer om, vad jag vill, hur jag vill och en dag ska jag bouta!

1 kommentar: