söndag, juni 12, 2011

att inte hänga läpp

När man inte kan åka upp till Stockholm och närvara vid den Aloha Riot - the bruise cruise så finns det faktiskt annat att göra, tro det eller ej, än att hänga läpp..

 För ett gäng år sedan så föll det sig så att en av min brors vänner inte hade plats för sin studsmatta då hans familj skulle flyttta från villaområdet de bodde i. Passande så är det ju så att det finns hur mycket plats som helst ute hos mina föräldrar, så kan ni gissa vad min bror sa? Precis, att han skulle passa mattan på obestämd tid. Sist vi hade den uppe var för två år sedan, en mindre evighet men så igår satte vi ihop den. Jag behövde tänka på något annat än det faktum att jag missar double headern och man blir alltid på bra humör av att hoppa. Så sagt och gjort.

Inga kommentarer: