torsdag, juni 09, 2011

Sommarlov!



Fattar ni?! Jag har gjort det, jag lämnade in sista examinationen för vårterminen, i god tid innan deadline till och med! Kommer ni ihåg vad det betyder? Just det! Sommarlov! Känslan går nästan inte att beskriva, men om ni tänker er den sär könslan av att krypa ner i en nybäddad, sval säng som doftar rent med krispiga lakan, känslan av att någon man älskar håller om en hårt och viskar fina saker i ens öra, precis så skönt känns det!

Att jag pluggat konstant sedan lilla W kom till världen känns ganska galet när jg tänker efter - får en klump i magen och förstår inte riktigt hur jag har klarat det. Om jag firat? Jajemensan! Med vad? Swede Hurts torsdagsfys och taktiksnack inför kommande Parisbout. Svettigt så att det förslår.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så otroligt underbart fantastiskt!!!! Oh jag är så glad för dig! Och jag är så stolt över dig!!!!!!

Mirijam sa...

Oerhört duktiga fina fantastiska tuffa hardworking-Lotta!


JÄVLA
GÖTT!

HÄR SKA FIRAS, WIIIHOOO! Mojito på min balkong i veckan?

Swede Hurt sa...

lets drick vin mitt i veckan