onsdag, juni 01, 2011

I made it!

I made it! Jag är en av de sjutton första som är klara för Team Sweden. Kan inte riktigt förstå att det är sant eller beskriva känslan med ord.. Jag är en av Sveriges bästa derbyspelare, med i LANDSLAGET.

Att fira är det inte tal om.Har åkt på världens influensa och lyckades spräcka min vänstra trumhinna under helgens uttagningar i Stockholm - lätt värt det, men nu känner jag mig mer död än levande. Crime City har scrimmage och myskväll med grill och häng i Pildamsparken, jag ligger nerbäddad på soffan och feberyrar, vaknar i panik och tror att jag har drömt, att jag inte alls kom med. Skall snart krypa ner bredvid lilla W och låta alvedonen verka, måste bara skriva ut rostern först och sätta upp den bredvid huvudkudden.


5 kommentarer:

CINDERALLEY sa...

Fyfan vad bra! Grattis!

Mirijam sa...

DU ÄR BÄST!

Anonym sa...

jag är inte det minsta förvånad, men fy fan så stolt jag är över dig!!!!!!!!!!!!!!!!

Katta Kvack sa...

Woohoo! Grattis!

Linnéa sa...

Grattis!:)