tisdag, december 09, 2008

elanga och junior vill him

både elanga och junior har hemlängtan och drömmer återigen om att ta på sig sina himmelsblå tröjor, mer om det kan ni läsa här. om sanningen skall fram är jag inte förvånad över deras hemlängtan, och inte heller speciellt förvånad över att de inte är välkomna. jag tror inte jag har helt fel för mig när jag anar att idioten roland nilsson hellre värvar ett osäkert kort som lawan än tar tillbaka elanga och/eller junior. det är ju inte pengarna det handlar om utan principen.. för att dra paraleller till en inte så smickrade grosshandlare..
"vi ser stor potential" säger Buffalo om spelaren som knäat in 4 bollar i danska Horsens, klubben som doftar mer ångest än malmö industriområde (citat från en msn-diskussion gällande madsen och de andra intelligensbefirade med fubick/andersson)
man kan säga vad man vill om elangas privatliv och hans utsvävningar, men det är fan inte en jävel som kan komma och säga att han inte gjorde ett bra jobb som vänsterback under 2004. inte heller kan man påstå att juior inte har dragit sitt strå till stacken med sina 17 mål på 38 matcher.. tyvärr sitter det ett gäng klåpare k l å p a r e på toppositionerna och i MFFs ledning.
- Tränarparet Roland Nilsson och Hans Gren har ansvaret. De skissar på truppen, men inget är klart, säger Bengt Madsen.
om guldet ska glimma igen inom en snar framtid så krävs det radikala förändringar

Inga kommentarer: