söndag, mars 06, 2011

CRIME CITY V.S. COPENHAGEN

Så idag var det alltså dagen innan dagen D. Om man med Dagen D menar lördagen den 12:e mars då vi boutar Stockholm på hemmaplan, och det gör man ju. Dagen innan dagen D bjöd på träningsmatch, scrimmage, mot köpenhamnstjejerna. Mamma, pappa, H och lilla W kom och tittade, bara det var stort, tänk, jag har världens bästa familj som ställer upp i vått och torrt för mig. Om sanningen skall fram så var jag ruskigt nervös redan i morse när jag klev upp och det blev inte bättre ju närmre ett klockan kom, ett tag var jag övertygad om att jag skulle kräkas men så efter första jammet så släppte allt och det kändes så sjuhelvetes bra, allting klickade. Lineupsen, coachningen, väggarna, allt bara flöt och känslan som fyllde mig liknas bäst vid lika delar eufori och adrenalin. JA JÄVLAR I MIN LÅDA VAD VI ROCKADE PÅ TRACKEN! Nej, jag får återkomma med fler inlägg om dagens scrimmage sen, just nu är jag lite för osammanhängande, sprallig och helt förundrad.

Ja just det ja, resultatet då. Vi vann. Med över 80 poäng..



Inga kommentarer: