torsdag, mars 31, 2011

Orkanenhäng

Nästan hela dagen har spenderats på orkanen, det känns som evigheter sedan sist men i själva verket är det bara ynka två dagar. Föreläsningar och information, bokletande och lunch med världens bästa kusin. Har ni tänkt på det att det finns vissa människor som får en på bra humör? Oavsett hur pissigt man mår så finns det något i deras person som får en att må mycket bättre, se saker från ett annat håll.. Ja ni fattar vad jag menar. W kom och hjälpte mig med pluggandet strax efter lunch också. 69 dagar kvar till ledighet. Jag undrar om det är en hjärnblödning som knackar på.









2 kommentarer:

LadyAngore sa...

Fina du! DU är en sån som får mig att bli på så sjuukt bra humör ALLTID. Efter varje gång vi träffats är jag full av positiv energi! Du är så fin min vän.

Aloha Riot sa...

Tack Anna, det känns skönt att göra när allting känsn tungt!