lördag, mars 26, 2011

WFTDA rules test

Idag är det dags för det skriflitga regeltestet från WFTDA, jag hoppas att jag hinner bort till Limhamn i god tid innan träningen så att jag hinner ta det idag igen - det är alltid bra att checka av så att man inte lagt av sig.  Jag vill också önska alla tjejerna som tar det för första gången ett stort lycka till.. kanske är det någon av er som läser här?

Jag har gjort det en gång innan, klarade det på första försöket, mot alla odds. Så nervös som jag var då har jag aldrig varit, varken under mina grundskoleår eller under min akademiska karriär. Fishnet Burnns har skrivit ett bra inägg om hur man bäst förbereder sig och vad som är värt att tänka på innan man tar testet. Jag önskar verkligen att jag hade läst den posten innan jag gjorde testet första gången. Posten hittar du här och heter How To Pass Your WFTDA Written Rules Test. Det är också därifrån jag lånat bilden.

Inga kommentarer: