måndag, mars 14, 2011

hemlisen

Jag vill hoppa fallskärm under 2011. Jag har velat hoppa fallskärm i många, många år nu men inte riktigt vågat. Efter att jag suttit och tittat på Majsans alla bilder och filmer och läst hennes inlägg om att hoppa för femhundraelfte gången i förra veckan så bestämde jag mig, i år ska det göras. Det bara är så. I lördags efter några öl, segerrusig och darrig av adrenalinet efter matchen så berättade jag för henne, nu är det sagt, ute, nu skall det bara göras också. Jag är modig.

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Kan ju inte annat än att trycka "yey!" på denna! :) Du kommer tycka att det är så jävla fett!

Aloha Riot sa...

Alltså peppen! Jag sitter och finkammar internet efter beskrivningar av förstagångshoppares upplevelser och känner hur svetten tränger fram i hårfästet. Jag vill!