måndag, mars 21, 2011

Dagens Planer

Egentligen så borde jag plugga 24/7 men det fungerar inte riktigt när jag är ensam med W. Planen är därför att vi skall hitta på så mycket roligheter som möjligt under förmiddagarna så att han däckar precis efter lunch och sover, likt en klubbad säl (fy fan vilken makaber liknelse) i två, helst tre timmar. I mitt stilla sinne önskar jag att han vaknar tokpeppad och fylld av pepp på att underhålla sig själv efter den långa eftermiddagsluren så att jag kan skriva lite till - men vi får väl se hur det blir med det. Vi börjar veckan med att bjuda hit bästa Anna och Ian på sen frukost och lekbonanza. Det kan bara bli bra.

1 kommentar:

Mia sa...

Hoppas du får som du vill och lycka till med pluggandet. Hälsa Anna och Ian från mig och Martin. Hoppas att ni får en mysig förmiddag/lunch! :)