torsdag, januari 29, 2009

a million dollar woman..

häromdagen var zandra här. en av de bästa människor jag någonsin träffat. ibland så önskar jag att det gick att förklara för omvärlden, alla de småsaker som gör henne så bra, men det funkar inte riktigt så. det är svårt att sätta ord på det. vi har inte setts på ett tag, jag har haft mina hjärnspöken, hon har haft sina. och framförallt så räcker tiden aldrig till. men nu träffades vi i alla fall och herrejävlar vad jag har saknat henne. det är kvinnan som får mig att göra saker jag aldrig tidigare skulle drömma om. att tänka till ordentligt och sätta ord på känslor. det är hon som jag helst ringer till när något är på tok, för jag vet att hon vet hur det känns när allting kaosar loss. kort och gott: jag har saknat henne som satan.

Inga kommentarer: