måndag, juni 21, 2010

dagens bild 20juni

lilla w och jag vid eastside gallery i älskade berlin. det känns som en hel livstid sedan trots att det inte ens gått tre månader. det är konstigt vilka spratt tiden kan spela en. jag går inte och lägger mig, istället sitter jag och tittar på alla bilder vi tagit av lilla w. för fem månader sedan satt jag vaken precis som nu i den bekväma fåtöljen på familje bb och beundrade lilla w och H som sov tillsammans i en av sjukhussängarna. jag hade aldrig sett något vackrare och jag tänker liknande tankar idag [ett liv senare] multiplicerat med tusen och upphöjt till skyarna trots att jag aldrig varit tröttare.

1 kommentar:

emma sa...

Kärlek...
Visst är det en helt ofattbar känsla när man sitter och bara tittar och njuter av sitt barn. Helt sjukt att nått så vackert kan ha kommit från en själv!
Vi har haft otrolig tur Lotta<3