söndag, augusti 29, 2010

Helgen

Tre dygn tills jag får vila brevid H igen och andas samma luft som honom. Tre dygn späckade med planer och måsten. Innan vi drar bör jag hinna med tråkigheter som att städa, tvätta, plugga och ordna det sista med CSN men på programmet finns jävligt roliga saker också - födelsedagsfirande av världens bästa mamma samt rollerderby träning med världens bästa crime city rollers tjejer är verkligen något att se fram emot. Förhoppningsvis hinner jag lägga en beställning hos fastgirlskates innan vi åker också sen är det bara att vänta på den efterlängtade utrustningen. Under gårdagen och dagens barnloppisar har jag fyndat riktigt bra grejer. För tvåhundra spänn har jag fått en stor lekmatta, lite leksaker en rim och ramsbok, en vinteroverall med tillhörande rånarhuva vantar och tossor. Regnkläder, tre tjocktröjor en tunn långärmad tröja och fyra bodies och en snuse samt en hylla som jag hängt på skötbordet. Jag känner mig sjukt nöjd med mina loppisskillz och att jag faktiskt inte köpt en massa onödiga grejer, bildbevis kommer imorgon.


Mormor och lilla W hängde ihop när jag var och åkte i fredags och kom och mötte upp mig i stan efter träningens slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som bra loppisskills!

/Sofie Kjellberg