fredag, mars 16, 2012

Kan vi vrida tillbaka klockan lite?

Kan vi det? Vrida tillbaka klockan lite alltså? Jag hinner inte med. Komma in i nya vardagsrutiner, träna, coacha, jobba heltid. Det går liksom inte alls ihop. Mina dygn har ungefär åtta timmar för lite. Just precis, det innebär att sömnen blir bortptioriterad. Annat som får ge vika? Handla, tvätta, städa. Har inför morgondagens bout grävt mig igenom fem proppfulla ikeapåsar med smutstvätt för att hitta min bouttröja samt den sport-bh och de tights som luktar minst illa.

Har även hunnit med att fylla år och bli firad på arbetsplatsen såväl som hemma. Har skrivit lineups, förberett mig själv för boutet och fått igenom strategier med mina kära lagkamrater. Bara krisat litegrann. Har uppenbarligen inte heller hunnit blogga.

Inga kommentarer: