torsdag, december 01, 2011

7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0...

Jag vet inte riktigt var den där sista veckan tog vägen. Tiden har verkligen rusat förbi och det är knappt att jag hinner med. Första praktikveckan är avklarad och det har verkligen varit en fantastisk och utmanande vecka, förskolan jag är på arbetar på ett väldigt strukturerat sätt och har läsgrupper, språkgrupper, utedagar och verkstäder i matte, teknik och språk. Min handledare har varit fantastisk sedan dag ett och låter mig vara med i verksamheten till fullo. Veckan som gått har bland annat bjudit på en heldagsutflykt till ett fint naturområde i närheten av Malmö, vi har fort första advent, haft charliestund och vi har haft teknikverkstad där vi arbetar med
omvandlingsprocesser och gör vårt eget papper. Jag har hunnit gå och få mig ett jobb (som jag vill ha!) och jag har hållt i en rad träningar för kära CCR. H, jag och lilla W var ute och tittade på stormen, jag har hunnit packa alla saker (nåja, nästan alla saker..) inför torontoresan och jag har hunnit vara med i radio och blivit intervjuad för olika tidningar. Jg har hunnit med planet till amsterdam och det till Toronto och nu är jag helt slut i huvudet efter en vakenperood på 36 timmar och en inre klocka som bråkar med mig. Jag skall försöka att uppdatera mer frekvent under Vm. Jag tror att det är många som vill läsa.

Inga kommentarer: