fredag, december 23, 2011

Examensarbetet check!

Kommer ni ihåg dom här bilderna? De togs tidigare i höstas när jag lämnade in mitt examensarbete. Opponeringen gick helt okej, kanske att jag skulle varit lite bättre förberedd. Examinatorn tyckte att jag skulle göra en del ändringar och det gjorde jag. Efter många, många om och men. Jag var så trött på det, jag är trött på det, inte på att plugga men på lärarutbildningen och på Malmö högskola så det blev verkligen ett hafsjobb och sedan har jag inte tänkt mer på det förrän under torontoresan. Nåja, jag får väl komplettera tänkte jag eftersom att jag inte hört något alls men så kollade jag mej en en kväll på hostelet i china town. Godkänd - på avancerad nivå! Wohooo! Dn obeskrivliga glädjen! Tidigare idag publicerade jag den på muep och snart trycks den. Nu skall jag bara göra klart de sista uppgifterna. Sen är jag i hamn.