torsdag, juli 15, 2010

J ag testar nya grejer med bloggen, allt för att slippa ta tag i pluggandet.. lilla w sover som en klubbad säl (jävla makabert uttryck förresten) och jag och H sitter i soffan med våra laptops i knäet och pular med design, jag bloggen och han med visitkort till företaget. frågan är vem som svär mest egentligen. jag blir så frustrerad, jag vet hur jag vill ha bloggen men får inte till det. dessutom verkar det som om blogspot drar mig vid näsan. hur gör ni när ni kommenterar? måste ni skriva koder för att det skall fungera? kan ni kommentera alltid eller är det bara i bland?

3 kommentarer:

Morrica sa...

Det funkar alltid att kommentera i din blogg, jag har aldrig haft problem. Inga koder heller, det räcker så bra med att tala om vem jag är och skicka iväg det.

Aloha Riot sa...

Bra att jag vet det morrica! Är du nöjd med wordpress? Hur dunkar designen dör?

Morrica sa...

Jag trivs bättre med wp än jag gjorde med blogger. Designen funkar så att det finns mallar, och det finns möjlighet att flippa runt precis som man vill, antingen utifrån en färdig mall som man modifierar eller så helt från grunden om man är duktig och tycker sånt är kul.