måndag, juli 12, 2010

Zombiestateofmind

Ibland känns det som att lilla w bara jävlas med mig. Som när han envisas med att vakna halv fem, fem för att sedan ligga och hålla låda så lång tid det tar för mig och min kropp att piggna till, stiga upp och förlika mig med tanken på att dagen har börjat för att exakt då i den minuten somna om och sova som en golvad alkis i fyra, fem timmar till. Då sitter jag där och vet inte vad jag skall ta mig för. För pigg för att somna och för trött för att göra något konstruktivt. Zombiestateofmind. Oftast tittar jag på gamla bilder, idag delar jag med mig av några.


Vessln och jag dricker öl på tjugofemman som vanligt.


Alla mina hjärtegryn o jag samlade på forceattack tjugohundraåtta


Jag och storebror möts på Kastrup efter att han varit på irland och jag i tyskland under en period


Världens bästa Dalton och jag kastar dart på något kalas hemma hos oss.


De tre musketörerna på rövarstråt, det vackraste jag vet i hundväg. Som jag saknar tingis, vila i frid.

Inga kommentarer: