tisdag, juli 13, 2010

idag är jag trött så trött trots att H och lilla w gick på långpromenad så att jag kunde sova två timmar mitt på dagen. Värmen tar död på mig oss, det går inte att sova luften står still monstermyggbetten gör att vi ligger och kliar sönder oss nätterna igenom och stackars vesslan vandrar runt i lägenheten som en olycksalig ande, flåsande genom rum efter rum. Lilla w vaknar varannan timme och tokskriker och är blöt av svett och vi blir alla lite extra irriterade. jag har stannat av mig I pluggandet vilket är katastrof men jag har helt enkelt inte orkat så idag så storstädade jag hela lägenheten i ett försök till att sparka igång pluggandet igen, är det rent har jag så mycket lättare att koncentrera mig. I övrigt händer inte mycket, H skriver räkningar och översätter viktiga papper från tyska till svenska och jag läser in mig lite på företagsekonomi med hjälp av lillebrors gamla gymnasieböcker samtidigt som jag färgar håret.

1 kommentar:

Anonym sa...

hejhej