fredag, juli 02, 2010

fredagsmys ta dig i brasan här är det familjemys som gäller

igår promenerade vesslan, lilla w och jag till stationen för att möta upp H. saknaden kom med full kraft och det var inte förrän jag la min panna mot hans och vilade läpparna mot hans nyckelben som jag insåg hur jävla mycket det tär på mig att inte vara där han är, känna hans puls och kunna utbyta tankar och funderingar med honom. Det blir inte så mycket uppdateringar nu. Bloggen är inte lika viktig. Imorgon skall vi gå till Stortorget och vänta vid rådhustrappan och när allra finaste anna och Stoffe kommer ut som äkta makar så ska vi överrösa sötnötterna med ris och lyckönsknigar. Nu blir det en folköl och backgammlnspelande på balkongen.

1 kommentar:

Morrica sa...

Skit i bloggen nu, vi finns kvar sen. Mys och var i NU bara

*kram*