söndag, februari 20, 2011

Solen i ögonen

På väg hem från träningen med


vårsolen i ögonen. Dagens scrimmage kändes bra och på väg till bussen hem så fylldes jag av en spirande vårkänsla trots den bitande kylan. Tänk att jag känner mig redo att bouta, efter varje jam, varje övning faller fler och fler saker på plats och jag älskar det. Sedan i fredags kväll har jag spenderat dryga nio timmar på mina nya skates. Fötterna värker så att jag knappt kan gå, tånaglarna dunkar av smärta men fy fan vilken skillnad det är! Nu nattrubda ens vesslan sen stupa i säng.

3 kommentarer:

LadyAngore sa...

visst var det härligt med solen!! åh jag skulle kunna sitta hur länge som helst och blunda med solen i ansiktet!

Aloha Riot sa...

samma här.. och idag snöar det.. jag vill bara ha vår, vår vår nu, är så trött på eländet och på att ständigt frysa.

Swede Hurt sa...

och det säg bra ut med