torsdag, februari 17, 2011

torsdagsfys

Helt slut efter torsdagsfysen, så allt är som vanligt då med andra ord. Jag skall verkligen försöka att inte tappa denna träningsluast jag har nu, till och med morgonarmhävningarna känns okej för tillfället och så snart det blivit lite varmare så skall jag och H dra på löparskorna och dra ut och springa. Det är inte direkt så att jag längtar.. jag kommer nog aldrig att bli en joggare.. tyvärr.. ytterligare en anledning till att jag <3 derbyn, det är inte så mycket springande hah.

Maginfluensorna och vinterkräksjukorna står som spön i backen och jag kan inget annat göra än att sprita händerna en gång till och hoppas på det bästa. Jag får verkligen inte bli sjuk igen nu, det finns varken tid eller ork till det. Projekt renovering går stadigt framåt. Saka sakta, men som tur är säkert.. 

Inga kommentarer: