söndag, maj 29, 2011

Team Sweden try outs.





Stort tack till alla för en fantastisk helg! Tränarna, domarna och tjejerna - det har verkligen varit en upplevelse.

Vi är ettt gäng slagna hjältar på väg hem från Stockholm och team Sweden try outsen. Helgen har varit helt fantastisk och jag har inte riktigt hunnit smälta allt ännu.. Uttagningar, ambulansturer, eldshower, regeltester och scrimmages har upplevts. Att få skatea med så många duktiga tjejer är ett privilegium och det är med många nya tankar jag kommer hem. Hur det har gått? Ingen aning men en sak är säker: det var längesedan jag var så trött som nu och jag är nöjd med min insats, jag somnar med ett leende på läpparna ikväll.

2 kommentarer:

lillebror sa...

fan vad coolt syrran!!! :D ses snart!

Mirijam sa...

Träffade ni min kompis Mithras på Burnt out punks? Lång med dreads och exakt kopia av Bengens kille (man)?