lördag, maj 21, 2011

Hår-Ågren

Ja just det ja. Innan uk mixed bouten så hann jag ju faktiskt färga mitt hår rött. Illrött. Jag tror att jag gillar det bättre när det är lite mer år det orangeröda hållet. Ett gäng dreads åkte också under boutet. Ninjette fick en hair-whip och tog ett gäng poäng- vad gör man inte för sporten..



Och nu ett gäng veckor senare så vet jag inte vad det gått åt mig. Idag känner jag bara för att

a) okynnestatuera mig
b) pierca mig
c) både alternativ a och b följt av ett intag av obscena mängder sprit

Mest alternativ c om sanningen skall fram. Tror att det beror på kombinationen av bout i Sthlm och att H åkt på en sex veckor lång jobbturne men eftersom att jag varken har pengar eller barnvakt blir det varken alternativ a, b eller c. Vad jag däremot kan är att gå loss på håret med en sax.



Resultatet av en rostig nagelsax och kli i kroppen. Ehhh.

Inga kommentarer: