måndag, maj 16, 2011

Det Känns när man boutat

Ja så är det verkligen, det känns i kroppen när man boutat. I huvudet med för den delen och då syftar jag inte på baksmällan. Lördagens missar går på repeat - jag ser ju dem redan innan de uppstår, håller hjärnan varm och de där myrkrypningarna i fötterna innan sömnen kommer känns det ofta som på gränsen till galenskap. Och sist men inte minst en känsla av nakenhet utan rullorna på fötterna.





Mina blå. Och nu lägger jag om fokus. Ett par dagars paus och tid att avsluta praktiken sen tar jag nya tag och siktar högt. Nu skiter jag i alla dom som lägger krokben och sår split. Jag vet ju vart jag vill och att jag kan.

2 kommentarer:

Sandy De Luxe sa...

Bra jobbat i lördags! Det blåa passar fint på sommarbenen tycker jag!

Aloha Riot sa...

Detsamma Sandy! Hur känns det nu att inte vara oskuld längre? Jo, det blåa har jag ingenting emot, däremot så är det jobbigt att det går ut över ens prestationer på tracken.. framförallt knäna är jobbiga - det blir till att införskaffa nya knäskydd.