onsdag, december 29, 2010

filmkvällen

Det skulle bli världens bästa onsdag idag innehållandes filmkväll med Mallan och Mirijam. Vi skulle käka Mallans bästa veganska kladdkaka och kissa på oss av skräck tack varre Fritt Vilt. Hur kan man inte få höga förhoppningar kring en film efter att ha sett denna trailer?


Jag har sett fram emot den här kvällen i vad som känns som en evighet och längtat efter andra kvällen av vår nya tradition och givetvis blir jag sjuk. W sov oroligt inatt och kräktes två, kanske tre gånger, jag minns inte riktigt oxh redan då anade jag åt vilket håll det barkade. Fy fan. Jag hoppas att det drar över fort den här gången.

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Jag usch! Men hav förtröstan min kräksjuka vän, filmen finns kvar och jag tycker att vi bokar in en kväll snarast, (eller åtminstone så fort du är frisk)för lite nedkissning av soffan!!!

LadyAngore sa...

Typiskt! :(
Hoppas ni känner er bättr idag min vän.
Kram!!