fredag, december 17, 2010

Smärta

Jag lade plugget på hyllan vid åtta igår och trotsade det massiva snöfallet för att gå på Smärtas fysträning och det är det bästa jag gjort på mycket, mycket länge. Efter alla timmar framför datorn var det så skönt att röra på sig igen, lösa upp muskelknutor och tankeknutor och bara få svettas ut all stress. Att jag såg stjärnor och höll på att kräkas av ansträngning, det är en annan historia.

Under förmiddagen har  jag fått undan hur mycket plugg som helst, sitter nu med slutuppgiften på naturvetenskapshemtentan, sen är det bara delar av analysen och en slutdiskussion på det stora temaarbetet och redovisning i januari kvar på den kursen (YEY!).  En sista ansträngning innan lilla W vaknar från sin vila och vi skall laga lunch mäktar jag med. Ps. era fina kommentarer och värmande peppningar har verkligen, verkligen hjälpt mig, tänk att några ord på en skärm kan göra en sådan väsentlig skillnad..

Inga kommentarer: