torsdag, mars 10, 2011

ALOHA BOUTFIT!


Tjenare bloggen. Hur e läget? Jag har skrattat så mycket att jag har ont i magen.

Här är det helt okej faktiskt. Mitt i allt elände så måste man kunna skratta.. nä nu ljuger jag. Det är inget elände alls här, tvärtom. Imorgon är det fredag och sen kommer lördag och som alla vet vid det här laget så är lördag lika med boutdag. Det kommer att bli så jäävla fint. Jag dör förväntansdöden och nervpirrighetsdöden bara jag tänker på det (vilket jag gör i princip varje vaken sekund..)


Igår hade travel team sitt sista möte innan bouten och med en förväntan likt ett barns som fortfarande tror på jultomten på julafton begav jag mig dit. Vi skulle ju få våra bouttröjor. Äntligen, som jag längtat, trängtat och suktat. För att inte tala om hur jag drömt om dem, hur sjukt jävla cool jag kommer att se ut när jag glider runt i min matchtröja med handtryckt CCR-Logga av Loony handtryckta (så JÄVLA snyggt att man nästan dör!) och med namn och nummer på ryggen.. ALOTTA RIOT, 040. Fy fan vad bra.. Åh.. Ja ni fattar poängen liksom. Tji fick jag.

Jag får tröjan i min hand och kan inte låta bli att hoppa runt lite, lyckan är total! Fan, den snyggaste lila och gula kreation jag någonsin skådat! WOW! Och sen vänder jag på den och vad skådar mitt norra öga, jo inte är det några TT i alla fall, det är en sak som är säker. Istället har tryckfelsnisse varit framme och istället för Alotta står det nu Aloha. Aloha Riot. Här ser ni nu tänka boutfit till lördag. Blir det bra så? Så jävla mycket jag det kan bli.. Bastkjol, blomkransar och koksnötter. Eller hur? Kan ni inte se det framför er?



1 kommentar:

Mirijam sa...

Okej, jag DÖR nu!