torsdag, april 26, 2012

Jamen Nottingham då?!

Jamen hur gick det egentligen i Nottingham då kanske du undrat? Åhh. Var skall jag börja? Skall jag börja? Om ja, med vad?

Skall jag börja med resan och berätta om hur mycket jag tycker om att resa med mina lagkamrater, berätta om hur roliga de är eller skall jag börja med att berätta om stoppet i Cambridge där vi åt den godaste maten jag fått i mig på år och dar och om alla fantastiska tingeltangelaffärer, historiska kyrkor och universitetsbhggnader eller skall jag börja med att berätta om Robin Hood som jag aldrig fick se och om Nottingham? Om efterfesten, att jag blev tilldelad utmärkelsen bästa blockern, om alla dansgolven, om att jag skadade mig eller skall jag bara berätta om boutet, Vilken rysare det var? Att vi vann med en poäng, e n poäng (!)? Eller skall jag börja berätta om Juke och Dusa, två av världens bästa derbyspelare och att de kom till Nottingham för att se oss spela? Om alla nya saker de lärt mig? Nä nu blir jag trött bara jag tänker på det nu skall jag se till att läsa ut sista delen i hunger games serien och fundera mer om bloggens icke varande eller varande.

2 kommentarer:

Linda sa...

Grattis till best blocker och till att ni vann med endast en poäng.

På tal om skada, hur har du det i svanskotan?

Aloha Riot sa...

Tack! Svansen gör sig ständigt påmind.. tyvärr och så lär det väl vara ett bra tag till framöver. Kör med crashpants- vadderade shorts och har extra ilägg runt svanskotan men hittills har jag inte trillat på den igen - som tur är!