söndag, april 01, 2012


Igår var det årsmöte med Crime City Rollers. Jag är inte längre en del av styrelsen och det känns väldigt, väldigt skönt. Styrelseposten har genererat en hel del dåligt samvete på sista tiden då jag känt att jag inte hunnit med. Jag har prioriterat annat föreningsarbete och i och med mitt nya jobb så har tiden inte alls räckt till till allt. Hu. Ser fram emot att kunna ge hundra procent till mina andra åtaganden och arbetsområden inom föreningen nu. Det känns roligt, peppande och väldigt spännande Önskar den nya styrelsen ett stort lycka till och jag är fast övertygad om att de kommer att göra ett strålande jobb, något som 2011-2012 års styrelse inte direkt klarade av. Idag är det scrimmage och det fullkomligen spritter i mina ben och det är en ovan känsla. Jag har inte mått bra på sista tiden. Av många olika anledningar. Stress, negativitet, sjukdomar, en jobbig arbetssituation och asmycket föreningsarbete och det har gjort att jag inte orkat peppa på träningen men idag känns det bra. 

Inga kommentarer: