fredag, augusti 17, 2012

Att ligga däckad

Jag blir nästan aldrig sjuk, småkrasslig ja, febrig ja, sådär så att jag får hoppa över en träning och komma ikapp med sömnen och sen är det bra med det. Inte den här gången. Jag mådde så i måndags och kände mig hur risig som helst, i tisdags under vår planeringsdag satt jag och frös och svettades om vart annat, jag kände mig trött och efter en lång arbetsdag kollade vi på ännu fler lägenheter, bestämde mig ändå för att träna men höll bara halva passet innan jag kände mg så dålig att jag skateade hem istället. Onsdagen var ännu värre, lite feber och ont överallt, ingenting som försvann med alvedon och panodil men väl höll sig nere. Tills jag kom  hem. Hela dagen igår låg jag däckad på soffan, samma sak under natten och idag känns det äntligen lite bättre. Febern är borta, istället har jag ont i halsen och problem med balansen. Det är aldrig lägligt att bli sjuk men nu är det katastrof. Jag har hundra grejer att göra idag och imorgon bitti åker jag till Västerås och coachar bootcamp.

Inga kommentarer: