söndag, augusti 05, 2012

Att ljuga så en nästan tror sig själv

Ja det kan jag det. Ljuga så att jag nästan tror mig själv. Att träna, att skatea är det bästa jag vet och jag mår inte alls bra av att inte ha tränat på riktigt på så länge (insanityn ger inte alls samma sak då jag gör den ensam). H är hemma nu och han ser detta, en av anledningarna till att jag älskar honom så högt, strax efter att jag skrev förra inlägget föreslog han därför en tur över till Köpenhamn och Copenhagen Rollerderbys scrimmage. Sagt och gjort, en del tågmissar och felaktiga byten gjorde att vi kom lite sent men en dryg timmes scrimmage fick jag i alla fall och mår idag mycket, mycket bättre. Nu är jag redo för en söndag fylld med lägenhetsjakt, lekplatshäng och om vädret håller i sig en uterull runda med Vesslan.

Inga kommentarer: