måndag, augusti 13, 2012



Moats & boats & waterfalls, 
alley ways & pay phone calls
I've been everywhere with you

That's true

We laugh until we think we'll die, 
barefoot on a summer night
Nothin' new is sweeter than with you

And in the streets we're running 
free like i's only you and mee
Geez, you're somethin' to see.

Ahh, Home
Let me come Home
Home is wherever I'm with you


Passar onekligen bra idag. Den här bostadsjakten käns helt sjukt hopplös. Vi hittade en fin lägenhet igår där vi mycket väl kan tänka oss att bo, men förmodligen så anser väl halva malmös befolkning precis det samma och när jag frågade mäklaren ominflttningsdatum så skrattade han lite lätt och sa att det blir nog svårt det där.  Jag orkar inte riktigt oroa mig heller, det tar för mycket kraft och energi, bara att titta på så många olika objekt och hoppas hela tiden, det får mig ur fokus och allt annat blir lidande. Jag har lyckats dubbelboka mig rejält inför nästa helg och skäms som en hund över det, jag har låtit föreningsarbetet li lidande och jag har inte varit en speciellt bhundtränare på sista tiden för min "lediga" tid går åt till att varva hemnet, om och om och om och om och om  igen... Men nåja, vem behöver en lägenhet egentligen? Inte jag, jag har dig och det räcker gott och väl. 

Inga kommentarer: