måndag, augusti 27, 2012

Enkätblogg


Enkätblogg stulen av Majsan i brist på annat.

Vad har du på dig?

Hs mjukisbyxor och ett urtvättat linne. 
Hur mår du?
Jag mår bättre än på länge. Jag är peppad på framtiden, förväntansfull och känner tilltro till mig själv. Det här kommer att bli bra.
Vad önskar du just nu?
Lite mer cash på fickan, att flytten går smidigt och att jag jag inte skämmer ut mig på lördag.
Vad har du ätit idag?
Kaffe. Jag har druckit kaffe, jag äter alltid frukost på jobb.
Vad ska du göra ikväll?
Träna, om jag inte kommer iväg till derbyträningen blir det ett insanity pass.
Vad ska du göra imorrn?
Träna, skriva packlista inför helgens Helsingforsresa.
Vem saknar du?

H. Jag saknar H så att det gör ont i bröstet när jag tänker på honom. Det här med att han arbetar borta i perioder blir bara jobbigare och jobbigare.
Senaste köp?

Kalsonger till Lilla W, som inte är så liten längre.
Vad skrattade du senast åt?
Vesslans tokryck i stora hundrastgården tidigare imorse. Jag älskar den där hunden av hela mitt hjärta.
Vad grät du senast åt?
Råkade slå över till den där filmen P.S I Love You i fredags, då fälldes det både en och två tårar.
Vem sov du senast med?
W och Vesslan.
Vad läser du just nu?
Ingen bok alls faktiskt vilket hör till ovanligheterna. Borde läsa WFTDA-reglerna inför helgen men orkar inte riktigt.
Senast sedda film?
P.S I Love You
Vilken svordom använder du mest?
Jag vet faktiskt inte, jag svär rätt mycket när jag inte är på jobb.
Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma.
Har du dejtat någon av en annan religion?

Nej, jag har inte dejtat någon religiös människa.
Senast 3 inkomna sms?

"När slutar du idag? Vill du träna?"
"Har du skrivit ut biljetterna?"
"Vilken tid skall vi ses imorgon?"
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?

"Hur får jag resebidraget utbetalt till mig?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Foto.
Vilken är din favoritlukt?
Kaffe och solvarm hud..
Vad är du rädd för?
Att förlora människor jag håller kära.  
En person du tycker är snygg?

Mads Mikkelsen, bästa skådisen. Snyggast i Pusher och
Blir du lätt svartsjuk?

Nej, verkligen inte. 
Din favoritkaraktär ur en serie?

Den enda serie som jag vrkligen tittar på just nu och gillar är The Big Bang Theory och jag måste säga att jag gillar alla utom Raj skarpt i den serien.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?

Det vet jag inte
Vilket språk hade du velat lära dig?
Tyska, på riktigt och finska för det låter så jävla coolt.
Vad för sorts killar faller du för?

Oj, det vet jag inte. Svår fråga. Jag tror inte att det går att räkna upp så. Jag föll för H för att han är snäll, lyhörd, rolig och smart. Och jävligt snygg också då.
Vart vill du åka just nu?
Helsingfors (dör av nervositet)! Berlin
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Nya rullskridskor och hjul.

1 kommentar:

Mirijam sa...

FYFAN för ps I love you, jag har gråtit ihjäl mig till den!