onsdag, september 08, 2010

berlin jag hjärta dig

SÅDÄRJA´! Så var vi hemma igen, veckan har gått helt sjukt fort och jag längtar tillbaka. Efter vännerna, uteserverineringarna i Prenzlauer Berg, Köpi, Att vakna upp till alla möjligheter och till en stad som har så många outforskade möjligheter som Berlin. Vi har haft det bra, riktigt bra men tiden har gått alltför fort och jag känner att jag inte riktigt hinner med, nu börjar plugget på allvar igen, nu börjar träningen, babysimmet och körkortspluggandet (som tyvärr nog måpste läggas på is ett tag) och jag står i ett hörn och känner mig omsprungen, har noll kontroll och glömmer bort viktiga möten, papper och beslut. Nu blir det svampplockning, hela familjen skall rastas ordentligt, imorgon har jag skola mellan 08.15 och 19.00, på fredag mellan 08.15-15.00 och på lördag är det bootcamp med crime city rollers hela långa dagen, tyvärr kan jag bara vara med på förmiddagspassen för sen åker H till München för ytterligare fem veckors arbete.

Inga kommentarer: