onsdag, september 01, 2010

födeledagsfirande

idag fyllde min älskade mamma år, vi firade henne på långa bryggans restaurang i bjärred med riktigt överfet utsikt, god mat och gott vin i trevligt sällskap. tyvärr glömde jag kameran hemma och har därför bara en suddig bild att bjuda på så det skiter vi i ikväll. som vanligt sitter jag uppe till alltför sent, det blir ju lätt så. när lilla w har somnat så finns det tusen måsten som skall ordnas, som inte hinns med när han är vaken och sedan är det skönt med lite "egentid" och som om inte det var nog så skall man jag förbereda plugget, böcker skall köpas/lånas, lektioner och seminarium pusslas ihop och däremellan skall man jag hinna läsa in mig på den viktigaste litteraturen. tro nu inte att jag pluggat något ikväll för det har jag då rakt inte gjort, däremot har jag spendetrat på tok för mycket pengar på ett par sådana här skönheter.



Inga kommentarer: