lördag, juli 14, 2012

Derbyfestivalen dag 2

Jag vaknar med ont i magen och en mindre sträckning i vänster lår, vet att det snart kommer att kännas bättre, så fort musklerna jobbat igång sig och jag fått lite kaffe i kroppen. Så fort jag ör klar med SROC kommer allt att kännas ännu bättre. Jag är inte riktigt i form för denna stress som det innebär att organisera en derbykonferens.

 Jaja.. den här derbyfestivalen är fullkomligen fantastisk, gårdagen bjöd på strålande sol och lagom mycket vind undertiden vi, The Swedish Meatwalls boutade Danska The red whiting hoods. Själv spenderade jag lite väl mycket tid i boxen men annars gick det bra, framförallt i andra halvlek då vi började spela tillsammans som ett lag. Mamma kom med lilla W och vi stannade kvar och tttade på Norge - Finlandboutet ett tag. Jag känner mig lycklig över att jag har en så stöttande familj och jag ser fram emot dagen så väldigt, väldigt mycket.

Inga kommentarer: