söndag, juli 31, 2011

Karneval!

Dagen har bjudit på så sjukt mycket fint att jag inte kan låta bli att sitta här i soffan och småle. Kvalitetstid ned världens bästa mamma och mormor. Kattklappande. Lite shoppingfyndande inför den kommande förskolestarten, fantastiskt god kantarellstuvning till lunch och som avrundning möllevångskarnevalens kalas på sofielunds folkets hus.



Tyvärr han jag inte tillbaka in till stan för att se själva tåget. Däremot var festen fin som snus. H mötte upp, det fanns billig öl, god mat, fina derbytjejer och allt var mycket barnvänligt. Nu dunsar jag i säng. Det här med att sluta amma gör verkligen inte under för min nattsömn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förskolestarten? Jisses! How fast they grow!

Sov gott!

Aloha Riot sa...

Eller hur! Ja, nu har det blivit dags för W at börja förskolan. egentligen hade jag velat hålla honom hemma ett år til men den ekonomiska situationen tillåter tyvärr inte det. den 17 augusti örjar vi skola in honom. Hu!