torsdag, juli 28, 2011

Lotta och Regnet.

Lotta och Regnet, avsnitt femtusentvå, minst. Det här börjar kännas som en evighetslång och mycket, mycket dålig följetång..

 Alltså kom igen nu Juli, så här kan jag inte minnas att det varit tidigare? Brukade vi inte ha det ganska så trevligt ihop? Nu för tiden är det bara regn, regn och ännu mer regn. Jag är inte imponerad, inte alls. Det här har varit den värsta månaden på mycket, mycket länge. Du gick ut hårt i början, ett par dagars sol, sen tog det stopp. H fick en riktigt nasty boreliainfektion, var dålig i en dryg vecka sen följdes elva dagars konstant regnande och som grädde på moset så har H fått diskbråck och W en jävligt jobbig luftrörsinfektion och förkylningsastman från helvetet. Alltså, vad fan är det frågan om? Igår var det lite sol, det firade jag med att ha feber och sjukt ont i halsen. Idag tänkte jag att jag, Lilla W och den Snokande Snorsnoken skulle pallra oss till Geraud International Street Market för att spana in alla fantastiska råvaror, lukta på handgjorda veganska tvålar och fynda spännande ekologiska kaffesorter. Mhmmh. Men allt jag ser är regn, reg och mer regn..Faaaaan..

Inga kommentarer: