lördag, juli 16, 2011

hel-ve-te vilket tråk!

  • Onsdagens fotboll - en av de tråkigaste matcherna jag sett på mycket, mycket länge (trots vinst).
  •  Det schizofrena vädret, kom igeeeen det här är fan inte sommarväder?! Jeans och dubbla luvtröjor är inte okej i mitten av juli.
  • Ws skrikperioder under natten. Jag tror att det kallas för nattskräck, kom igen, bara namnet ger mig kalla kårar.
  • Den ständiga förkylningen.
  • Avsaknaden av derbyträningar.
  • Känslan av att sommaren är slut redan innan den börjat.
  • Båten som aldrig verkar bli färdig.
  • Att tiden bara rinner iväg utan att jag hinner träfa några vänner.
Allt jag vill idag är att gå och lägga mig igen, dra täcket över huvudet och bara somna om. Vakna till solsken och fågelkvitter. Men faaan, det funkar inte så nu längre. Jag behöver pepp, varför känner jag mig inte glad?

Inga kommentarer: