tisdag, juli 12, 2011

Ni finns ju här

Kommer ni ihåg mitt lite ensamma och frågande inlägg Hallå, är det någon där? där jag frågade er vad ni ville läsa mer om och sådär? Det visade sig att ni är en del läsare trots att kommentarsfälten nästan alltid hånar mig med sina "0 kommentarer" och avsaknaden av peppande tillrop. Så jag tänkte att jag skulle summera ihop svaren lite sådär icke vetenskapligt.

Många gilalr derbyinläggen, och har hittat hit just på grund av roller derbyn och det är så sjukt roligt. Tänk, jag som hållt igen på de inläggen just för att inte tråka ut folk! Normer och genus ligger också högt upp på önskelistan. Blandningen av olika ämnen verkar också uppskattas precis som bilderna. Jag tänker mig att jag skall bli bättre på uppdateringarna och mer personlig, kanske rentav lite privat i mina inlägg? 

5 kommentarer:

Nancy sa...

Go :D Gillar det jag läst hittills!

Mia sa...

Det låter spännande Lotta! Heja, heja! Dessvärre har jag lagt mitt eget bloggande på is.

/Mia

Aloha Riot sa...

Hur kommer det sig Mia?
Nancy, såg du min kommentar angående WCB?

Mia sa...

Det blev alldeles för stora gap mellan mina blogginlägg och dessutom lägger jag hellre tid på alla läsa andra bloggar. Men man vet aldrig om jag tar upp det igen, man ska aldrig säga aldrig. :)

/Mia

Nancy sa...

Jag såg din kommentar nu, tack så mycket(!!!), har mailat Frida på fejjan...åh ska bli så kul att testa ordentligt :D