tisdag, januari 03, 2012

2011 i bilder: första kvartalet

Det är så väldigt mycket som hänt under 2011. Jag har klarat minimum skills. Jag har boutat nitton gånger. Jag har varit med i VM. Fått jobb, lilla W har börjat förskolan, är ingen bebis längre. Jag har skrivit exnensarbete, H har jobbat utomlands.. Listan är så lång. Vi börjar med 2011s första kvartal. Bilder säger mer än ord så nu kör vi:

I januari var jag glad. Att vara mamma till en ettåring och plugga ds tufft tog hårt på krafterna men under julen och tysklandsresan kunde jag vila ut.

Lilla W var mycket sjuk. Astma och öronflammationer avlöste varandra.

Jag åkte på mitt livs första derbyresa i slutet av februari (tror jag att det var). Första riktiga scrimmagen och den första brutala blåsan samt en fantastiskt fin helg med nyvunna vänskaper i Berlin. Jag bestämde mig för att satsa på riktigt.

I mars fick jag min förta bouttröja, felstavad men ändå. I den boutade jag för första gången den tolfte mars. Mot STRD.

Inga kommentarer: