onsdag, januari 25, 2012

Helgen som kommer


I helgen som kommer nu så åker jag till älskade Berlin för att gå på roller derby konferens. Det känns väldigt, väldigt spännande då jag aldrig varit på något liknande och jag är mycket förväntansfull. Jag tänker mig att vi diskuterar den europeiska roller derbyns framtid, wftda, coaching och mycket annat. Om sanningen skall fram så får jag faktiskt fjärilar i maggropen när jag tänker på det. Nu skall jag bara övverleva dagen idag, morgondagen och fredagens jobb innan det bär iväg, men det skall nog gå bra. Jag har bestämt mig för att skriva färdigt de sista sakerna som jag har hängande efter mig i skolan. En gammal kulturvetenskaps uppsats som legat och skräpat sedan 2006 eller om det nu är 2005.. och lite annat smått och gott, sådana där kurser som jag bara har läst för att det har varit så väldigt roligt och intressant men när det väl kommit till salstentor, papers och hemtentor så har jag inte orkat göra dem. Jag tänker att allt sånt skall vara klart innan det att jag börjar på det nya jobbet.